Amanda Werner

2016-05-23
23:00:32

En kväll vandrande på stan

Gick in mot stan vid 6-tiden för att gå och klippa mig. Promenerade in vilket tar ungefär 20 minuter. Den salongen som jag tänkte gå till först hade ingen tid idag (utan jag skulle få gå tillbaka imon, det gick inte att boka tid)  men då kom jag på att det fanns en salong i Lariosgallerian som en kompis hade varit på och vart nöjd med så jag gick dit istället. Innan jag hann så långt så var jag förbi på tapasrestaurangen där vi tänker äta på fredag (hejdå-middag för mig) för att reservera bord, vi blir 15 pers nämligen! well well, jag gick till frisörsalongen i Larios och fick en tid där, dock fick jag vänta i 1,5 h. Så jag bestämde mig för att gå runt och kolla lite och med mig hem fick jag ett par nya träningstights från Nike. Perfekt eftersom ett par av mina gick sönder förra veckan. Passade även på att handla lite smågreher (läs frukt och yoghurt) samt åt en snabb middag innan jag satte mig i klippstolen. Så vid 20.30 så rök håret - sa åt henne att klippa av allt som var slitet vilket var närmre 5 millimeter. Känns väldigt kort just nu men också väldigt fräscht igen me gusta. 
 
Kom hem för någon timme sedan och har på den tiden hunnit göra lite läxa samt druckit en kopp te. Nu är dock planen att gå och lägga sig. Vi hörs en annan dag! 
En efter-bild på klippningen haha. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: