Amanda Werner

2016-03-26
22:20:00

Då bär det av till flygplatsen

Nu ska jag alldeles strax åka till flygplatsen för att hämta upp mamma och Simon och det ska bli jättekul! Det känns ganska overkligt att de är här nu för jag har hela tiden haft känslan av att det är så långt kvar tills dess att de ska komma. Men nu är de som sagt påväg och jag ska ta bussen in mot stan och sedan tåget mot flygplatsen för att möta upp dem. Vi hörs någon annan dag och risken finns att det är väldigt tyst här några dagar för vi lär ha fullt upp hela dagarna. Vi hörs en annan dag!! 
 
Snart ses vi! 
 
 Fick den här bilden skickad till mig från mamma tidigare ikväll. Bilden är från när de precis satt sig på planet, de ser ut att vara taggade där på planet iaf haha. 
 
Kommentar:
2016-03-27 @ 22:18:29
#1: Emilia

Vad mysigt med besök! 😻

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: