Amanda Werner

2016-04-23
01:47:45

Tidig kväll - tidig morgon

Ligger just nu i sängen precis hemkommen från stan där vi har ätit avskedsmiddag för Miranda och Sarah och sedan gick till Tortugas (en bar) för att ta en drink. Många skulle fortsätta ut ikväll men jag är jättetrött - och har varit det hela veckan- så jag valde att gå hem strax innan 01. Känns som ett bra beslut, måste få sova några timmar inatt i alla fall. Imorgon är det nämligen tidig uppstigning som gäller, redan 07.30 ringer väckarklockan och strax efter 08 så ska jag och Sophie ta bussen med de andra in till centrum och sedan ta tåget till flygplatsen för att vinka av Sarah och Miranda. Kommer allt bli lite sorligt. Har ju hängt med dem i princip vaaarje dag här nere. Efter vi sagt hejdå på flygplatsen så ska vi ta tåget mer söderut mot Fuengirola. Väl där är planen att gå till svenskbutiken och köpa lite grejer (bröd och ost står på min lista men vi får se vad de har) och sedan att hänga på beachen hela dagen. Det ska bli underbart! 
 
Nu måste jag sova -godnatt! 
En bild på mig och Miranda för några veckor sedan på en beachclub. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: