Amanda Werner

2016-04-02
20:30:56

Strandhäng

Sådär nu är man ännu lite brunare! Vid två så gick jag mot stranden för att möta upp de andra tjejerna. Hängde där i värmen och svettades fram till 18 innan solen försvann lite grann och det inte längre var lika varmt. Det var en väldigt skön och varm dag på stranden vilket resulterade i mitt första dopp i havet för iår! Än är det dock lite för kallt för min smak, det var i princip så att benen isade när man gick ner (skulle gissa på att det är 18-19 grader i vattnet) men det var totalt nödvändigt för det kändes som jag höll på att koka upp haha. Nu ska jag strax göra mig iordning för att gå ut och käka middag med Linn, Sarah och Sophie. Vi ska gå till en mexikansk/indisk restaurang i hamnen (där jag även var med mamma och Simon) för de hade så sjukt god mat. Det ska också bli skönt att gå ut och äta något annat än den typiskt spanska maten för det är alltid det vi äter när vi går ut för middag här. Tror att det denna dagen blir mexikanskt eftersom att jag förra gången åt indiskt. Jättetaggad! 
 
Bjuder på två bilder från när vi var ute igår. Den första är på mig och Sophie (som jag bor med) och den andra är på mig och Linn (en av de andra svenska tjejerna som också går på skolan, om någon undrar så är det här alltså samma person som Else-Linn, Linn är alltså hennes smeknamn).
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: