Amanda Werner

2016-04-03
23:25:23

Spinning

Idag var en ganska lugn dag, sov ut länge och gjorde lyxade till det med bananpannkakor och frukt till frukost, mycket gott! Efter det så hängde jag med de andra tjejerna till stranden i några timmar innan jag mötte upp Linn på gymmet för att köra spinning. Vi körde på hårt och för att jävlas lite satte instruktören på air conditionen på 26 grader. Han tyckte nämligen att det snart var dags för sommar och att det var dags att börja svettas. Jag och Linn som tyckte att det var varmt i salen när vi kom in haha och då var det ändå bara 23 grader. Jaja passet var bra och vi svettas som grisar. Jag var helt blöt på ryggen efteråt haha. Benen var dock inte riktigt lika med idag som det brukar vara så kunde inte riktigt köra på som vanligt men det är härdande det med. Efteråt gick jag hem och åt lite kycklinggryta som jag hade i kylskåpet till middag innan jag skypade med mamma en sväng. Väldigt mysigt! 
 
Imorgon är planen att jag ska gå till skolan, eftersom vi ändå börjar så sent så kan jag allt gå upp en kvart tidigare för att gå istället för att ta bussen. Det kan vara ganska skönt att komma igång på morgonen. Direkt efter skolan så ska vi, jag, Linn och Kathrine gå på GAP (mage och rumpa) och eventuellt köra lite crosstrainer efter. Tror det blir perfekt! Tycker det är så kul att ha hittat bra träningskompisar för nu blir jag peppad att gå och eftersom att vi är flera så är det svårare att hoppa över ett pass bara för att man känner sig trött. Så nu kör vi haha. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig så vi hörs en annan dag! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: