Amanda Werner

2016-04-19
23:17:03

Efter fiesta är det siesta

Igår så var det en ganska fullproppad dag. Gick i skolan fram till 14.30 - gick hem och chillade en stund innan jag mötte upp Kathrine på gymmet för att köra spinning (skitjobbigt för benen men fick inte upp flåset så mycket som jag ville #otränadeben). Efter det så gick jag hem och duschade, gjorde mig iordning och åt lite innan det började komma människor. Vi hängde nämligen i vår lägenhet innan vi sedan fortsatte in till stan till Sala Gold för att dansa lite. Jag tog det väldigt lugnt hela kvällen (drack en drink) och var hemma vid 02.30 så jag hann i alla fall sova 4 timmar - det dubbla jämfört med vissa andra haha. Det var sista måndagen för Sarah och Miranda så då ville de gå ut. Jag kom dock fram till att det var min sista måndag som går ut också - tycker det finns roligare grejer att göra och dessutom är klubbarna inte så bra på måndagar då det inte är så mycket folk ( men det är ju ganska logiskt - vem går ut på måndagar regelbundet liksom, typ ingen). 
 
Idag efter skolan så åkte jag, Linn och Antonia in till stan och satt på Starbucks och snackade. Det var dåligt väder hela dagen idag och ska vara imorgon med. Under dagen idag har det varit uppehåll men på natten så regnade det - och imon ska det komma en hel del regn med. Efter Starbucks passade jag på att handla på El Corte innan jag tog bussen hem och gick och lade mig och sov i 1.5 timme. Väldigt skönt! Efter det har jag lagat mat och gjort läxan - en chill dag med andra ord. 
 
Imorgon är planen att gå direkt efter skolan till gymmet och köra spinning och att senare på kvällen gå på bio. Det ska ändå vara kasst väder så varför inte njuta inne i en biosalong istället? Vi tänkte se den nya Snövit-filmen, hoppas att den är bra och att det är lätt att hänga med trots att man inte sett första filmen. 
 
Nu säger jag godnatt och delar med mig av väderprognosen för de kommande dagarna så ni kan bli lite avundsjuka. Jag säger bara VAMOS A LA PLAYA!! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: