Amanda Werner

2016-04-24
21:29:34

Beachday

Idag har varit en slapp dag i solen. Jag gick upp vid strax innan 11 efter att ha legat i sängen och dragit mig i en timme. Tog det ganska lugnt och gjorde mig i ordning för stranden. Gick till stranden eftersom att bussarna gick väldigt konstigt men det var faktiskt bara skönt! Det var väldigt varmt och härligt på stranden idag så jag låg där i ca 5 timmar. Det var så varmt och solen stekt på bra så jag badade till och med två gånger. Riktigt avsvalkande men det hade ju inte skadat om det var några grader varmare haha.
 
Efter stranden så gick jag till gymmet en kortis och körde i 35 minuter. Körde crosstrainern i 15 minuter och gjorde sedan lite basövningar som höftlyft och plankan. Hade inte så mycket energi eller lust att köra så nöjde mig efter det. 35 minuter är bättre än ingenting! Nu ligger jag i soffan med datorn och har på CSI i bakgrunden. Har varit hemma själv i över 2 timmar så jag har njutit av ensamheten. Ganska skönt det med ibland! 
 
Imorgon börjar jag skolan 8.30 så det blir tidig sänggång idag. Planen är just nu att diska upp mina grejer efter middagen och sedan gå och lägga mig. Imorgon ska jag träna efter skolan och sedan ska vi (gymgänget) gå direkt ner och lägga oss på stranden nedanför gymmet. På kvällen så ska jag laga köttbullar tillsammans med Antonia och hennes nya roomie. Tror det blir en bra dag!
Visar IMG_0481.JPG
Min utsikt på stranden idag. 
Visar IMG_0481.JPG
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: