Amanda Werner

2016-04-02
13:40:34

Oj vad längesen

Nu är det nästan en vecka sedan jag uppdaterade. Tror nog det är den längsta tiden som gått utan ett blogginlägg sen jag kom ner. Jaja har haft fullt upp här nere och tiden har bara sprungit iväg denna veckan. Som ni vet så var mamma och Simon här på besök från lördag natt till onsdag morgon och vi hade några jättebra dagar, mer om det i ett annat inlägg (ska försöka fixa det i helgen). Det var i alla fall jättekul att få ha dem här på besök och att få visa dem lite hur jag lever nu, och det var lite jobbigt att säga hejdå. Men nu är det bara lite mindre än 2 månader kvar av min tid här så ska njuta som bara den! 

Igår var vi ute på en klubb som inte låg i Malaga utan ligger bort mot Torremolinos i Los Alamos. Det var en riktigt nice klubb men just igår var det lite tomt på folk (det är en beachklubb och den öppnade förra helgen) så tror det kommer bli riktigt bra på sommaren. Det var lite kul att få testa på något nytt eftersom vi alltid går ut i Malaga centrum och därmed blir det också i princip alltid samma klubbar. Jag tog det dock väldigt lugnt så idag vaknade jag upp pigg och glad när städarna kom vid 10. Jag och Miranda åkte in till stan för att köpa lite frukt och grönsaker på marknaden innan vi gick till den vanliga mataffären för att köpa lite annan mat också. Nu äter jag en sallad till lunch (min frukost bestod av en proteinbar för det var vad jag kunde komma åt när städarna var där, så jag var ganska hungrig hehe) och ska alldeles strax göra mig iordning för att möta upp ett gäng på stranden. Det är fint väder idag, om än lite blåsigt men imorgon och på måndag ska det tyvärr bli lite sämre. Men vad gör det när det från tisdag-söndag ska vara strålande sol och mellan 23-25 grader. Det tackar man inte nej till direkt. 
 
Nää nu måste jag äta upp och göra mig iordning så jag kommer iväg till stranden någon gång. Vi hörs senare! 
 
Här har ni en bild på gänget som var ute igår. Det var mafiaparty så dresscoden var svart för tjejer och vit skjorta för killar. Ganska kul måste jag säga!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: