Amanda Werner

2016-05-26
20:05:50

Pedregalejo

Idag efter skolan så gick jag hem och packade lite till - nu är det alltså inte så mycket kvar utan imorgon ska jag lägga ner det allra sista samt testväga den stora väskan. Tror jag borde hålla mig inom viktgränsen men man vet aldrig. Well,Well sen har eftermiddagen spenderats på stranden, sjukt skönt! Nu sitter jag i Antonias lägenhet där jag chillat under den senaste timmen, jag ska nämligen ut och äta middag med ett gäng i närheten av här (Antonia bor precis vid stranden) så då orkade jag inte gå hem emellan utan jag fick byta om här istället, kul att hänga lite med henne och hennes roomies också. 
 
Imorgon är planen först skola då (som vanligt) men det är ju sista dagen så det kommer nog inte kännas så vanligt ändå. Ska säga hejdå till lite klasskamrater och lärare samt få mina certifikat och så vidare. Efter skolan tänkte jag gå direkt till stranden för att ligga där några timmar - kanske till 16.30 för att sedan gå hem, duscha och fixa iordning mig samt då packa det sista. Planen är att Antonia kommer förbi och hänger med mig en stund också - det är bra då får jag lite hjälp om jag har övervikt haha. Sedan åker vi in till stan tillsammans och möter upp resten av gruppen för middag på en tapasrestaurang som heter Los Gatos. Den ska tydligen vara riktigt bra! Tror det kommer bli en perfekt sista dag här i Malaga. 
 
På lördag går planet vid 13 så jag ska lämna lägenheten vid 10. Tänkte ta bussen/tåget till flygplatsen men blir det alltför jobbigt får jag väl ta en taxi inne från stan haha. Har Antonia som ska följa mig till flygplatsen (så gullig <3) så vi kan ta varsin resväska. Tror det går bra! 
 
puss och kram! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: