Amanda Werner

2016-05-02
20:31:44

Måndag

Ledig måndag idag! Väldigt skönt men det känns lite konstigt då min hjärna är helt inställd på att det är söndag. Har haft en lugn och skön dag idag i alla fall. Sov fram till 12 då vi kom hem från Tarifa väldigt sent igår. Hade en skön natts sömn helt enkelt. Gjorde mig i ordning och åt frukost långsamt innan jag stack ner till stranden en stund. Det var dock sjukt blåsigt så jag stannade bara i lite drygt en timme. Men skönt att få lite sol i alla fall. Gick hem och bytte om och stack sedan till gymmet. Körde ben i ca 45 minuter vilket var väldigt skönt. Har inte tränat på 3 dagar så det var skönt att få bort lite överskottsenergi. 
 
När jag ätit middag så bestämde jag mig för att gå till skolan en sväng (där jag är nu) för att kolla på några avsnitt av Greys anatomy och bara ta det lugnt. Så det är vad jag håller på med nu helt enkelt. Planen är att gå härifrån om någon timme och när jag kommer hem så ska jag fixa iordning lite för imorgon, ska gå till stranden och sedan gymmet direkt efter skolan så behöver packa ner lite kläder och även fixa mellanmål. Nu ska jag återgå till mer Greys anatomy-tittande så vi hörs en annan dag. Ska försöka fixa ett inlägg om Tarifa också och lägga upp det inom de kommande dagarna. 
 
Ha det bra så hörs vi! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: