Amanda Werner

2016-05-12
19:03:14

Legday

Var på gymmet idag med Kathrine och körde ben så träningsvärken lär väl komma på ett brev på posten imorgon haha. Körde även lite chins i gummibandet då jag tyckte det var så kul sist, och inte var det tråkigare idag heller. Ska börja lägga in det i mina pass mer och mer. Superbra övning för hela kroppen men kanske framförallt ryggen. 
 
Efter jag kom hem från gymmet och hade duschat så har jag legat i sängen haha. Har dock pluggat en hel del vilket är skönt och är i princip klar med läxan, måste bara skriva ner den på papper så jag kan lämna in brevet (här använder man inte mail och skickar in läxorna). Imorgon gör vi sista förberedelse-testet för DELEn. Det riktiga provet är nästa lördag och därav är det inget prov nästa vecka (nu ska ju jag inte göra det officiella provet så för mig hade det inte spelat någon roll men ändå). Det är ju dock en muntlig del av provet också och det är flera personer som kommer utifrån skolan som ska göra provet nästa vecka på Malaca Insituto och därav måste de hålla på med det muntliga provet hela dagen under fredagen - och våra lärare ska hålla på med det =vi är lediga. Tjiiihoooo!!! Innebär att jag får långhelg nästa helg och om det är fint väder så ska hela dagen spenderas på stranden, och om det inte är strandväder så åker jag in till stan och klipper mig och fixar en del andra grejer jag måste fixa i stan innan jag åker hem. 
 
Nu ska jag äta middag, hänga upp min tvätt på tork och gå ut och ta en kvällspromenad tänkte jag. Ha det bra så hörs vi en annan dag! Btw, idag var förhoppningsvis sista dagen på regnperioden här vilket troligtvis innebär sjukt fint väder resten av min tid här (läs sol och typ 25 grader), det tackar man inte nej till. Dags att bättra på brännan lite till. 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: