Amanda Werner

2016-04-17
22:29:22

Ytterligare en vecka har passerat

Idag var det då söndag igen - tiden går så himla fort här och tiden bara springer iväg. Söndag innebar att det var dags för sista födelsedagen i Birthday-week nämligen Linn som fyller 27 år idag. Vi började dagen med att åka hem till henne med en liten present (presentkort) och morotskaka som Sarah hade bakat (det är Linns favorit och det hon alltid äter på sin födelsedag). Sedan tog vi tillsammans bussen in till stan för att äta brunch/frukost. Det stället vi tänkte gå till var stängt men vi letade runt lite och hittade ett bra ställe. Jag åt en baguette med manchego-ost och serranoskinka och till det färsk apelsinjuice, mycket gott! 
 
I övrigt så har jag inte gjort så mycket alls idag. Var på gymmet en sväng och körde lite intervaller på löpbandet och axlar/rygg. Var härligt att svettas lite. Därmed så var denna veckans 4e och sista träningspass avklarat. Imorgon är planen att gå på spinning klockan 18 med Kathrine och Linn, tror det blir perfekt. Känner för ett riktigt tufft träningspass (kommer ångra att jag sagt det så mycket imorgon haha). Imorgon ska det nämligen regna så det blir nog en lugn dag hemma i övrigt. 
 
Nu ska jag fortsätta kolla klart på Bones innan jag ska gå och lägga mig. Hörs en annan dag! Bild från dagens frukost :) 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: