Amanda Werner

2016-04-07
21:25:54

Strandväder

Imorse var det riktigt varmt och skönt ute måste jag säga. Under några veckor (läs typ 2) så har det varit riktigt varmt under dagarna och man har inte behövt jacka i princip någon av dagarna - mitt på dagen. Så idag bestämde jag mig för att köra på mina öppna sandaler till skolan och dessutom skippa jackan och bara ha en kavajliknande kofta på mig och jag frös inte alls! Hur skönt som helst att det börjar bli lite varmare nu (dygnet runt).

Idag har varit en stranddag. Hade en vanlig dag i skolan först och sedan gick jag hem för att äta lite innan jag mötte upp Emilie nedanför backen till skolan för att gå till stranden. Vi skulle möta upp de andra på stranden och eftersom hon bara har varit här i knappt en vecka så visste hon inte vart vi skulle någonstans så vi tog sällskap. Hängde på stranden i ca 3 timmar innan det blev lite molnigt och därmed lite småkyligt så jag gick hem. Efter det har jag ätit pastasallad med kyckling och läst i Malala-boken. Hemskt men riktigt intressant.

Nää nu måste jag fortsätta med plugget här - vi hörs en annan dag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: