Amanda Werner

2016-04-23
22:07:38

Fuengirola

Idag var det dags att säga hejdå till ytterligare två personer som har förgyllt min tid här nere i Malaga - Sarah och Miranda. Kommer sakna dem som tusan och det kommer inte känns som vanligt utan dem på ett bra tag tror jag. De har varit en del av gruppen sedan jag kom hit och vi har umgåtts mer eller mindre varje dag i 4 månader - de kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Vi följde de till flygplatsen imorse för att vinka av dem innan vi kvarvarande fortsatte till stranden - några till Torremolinos, andra till Fuengirola. Det blev tyvärr inte så mycket strandväder som vi hade hoppats på - då det var ganska rejält mulet under förmiddagen (blev bättre vid 14-tiden) men vi (jag,Kathrine, Linn och Antonia) hade en jättebra dag ändå. Vi fikade lite, gick till den svenska affären Casa Nordica, hängde på stranden en stund och åt lunch. Hann även med lite snabb shopping innan vi tog tåget hem igen, jag fick dock inte med mig något. Ska gå på skojakt någon dag här i Malaga istället. I allafall, tillbaka till den svenska mataffären. Den är liten men den hade mycket bra utbud måste jag säga för att vara så liten. Jag fick med mig gräddsås (ska laga köttbullar med Antonia), frökusar (grovt bröd), dipmix och laktosfri créme fraiche samt whiskeycheddar från Kvibille. Dagens middag bestod därför av ostmackor - så sjukt gott #dognästanostdöden så gott var det haha! En mycket lyckad dag! 
 
Nu på kvällen, från det att jag kom hem vid 19, så har jag inte gjort många knop. Det är  CSI New York-marathon på tvn så jag, Sophie och Andrian har hängt framför tvn hela kvällen - väldigt chill kväll vilket var välbehövligt. 
 
En bild på tjejgänget som var med och sa hejdå till Sarah och Miranda idag på flygplatsen. Lägg märke till att Sarah har både tjock halsduk och två (eller var det 3?) tröjor på sig. Behöver jag ens nämna att hon hade övervikt haha (det hade hon dock även fast hon hade på sig allt det där haha).
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: