Amanda Werner

2016-05-14
02:15:57

Takterassrunda och japanskt till middag

Troligtvis den godaste jordgubbsmojiton jag någonsin druckit. 
 
Idag var jag, Linn och Kathrine i stan och hade en väldigt härlig kväll. Vi började kvällen på AC:s takterass, tyvärr började det helt plötsligt regna så vi fick gå in och ställa oss istället. Vi åkte ner till baren i lobbyn istället som faktist var sjukt mycket bättre - svingoda drinkar och mysig miljö. Sen gick vi till en sushirestaurang för middag (jag åt vegetarisk wok) som var helt grym innan vi fortsatte vår lilla takterassrunda på Batik. Väldigt trevlig kväll måste jag säga! 
 
Imorgon åker vi på festival på vattenparken i Torremolinos och det ska bli skitkul. Vi är ett stort gäng som åker så tror det kmr bli grymt! Hörs en annan dag! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: