Amanda Werner

2016-05-23
16:00:31

Dags att klippa sig

Måndag idag och därmed har jag inlett min sista vecka här i Malaga. Det känns helt sjukt och konstigt men det ska ändå bli lite roligt att få komma hem och träffa alla där hemma igen. Vi hade en jättebra helg och Granada var helt grymt (det kommer ett inlägg inom kort) och igår tog jag det bara lugnt. Tränade, chillade och var på stranden ett tag. 
 
Nu är min plan att gå till gymmet för att köra ett ordentligt pass innan jag sedan springer in i mataffären för att handla det sista jag behöver innan det är dags att åka in till stan och klippa mig. Hoppas verkligen att de har tid idag, jag har nämligen inte bokat utan ska köra drop-in. Det har mina andra kompisar gjort och det har funkat fint. Kanske borde jag åka in till stan först och handla sen, hhhhm vi får se!
 
Jaja nu ska jag dra till gymmet, vi hörs senare! 
En liten bild från Granada. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: