Amanda Werner

2016-05-28
08:33:37

Dags att åka hem

Jag var osäker på om jag skulle hinna skriva ett inlägg såhär på morgonkvisten innan det är dags att åka till flygplatsen men det visade sig vara inga som helst problem. Jag har sovit bra inatt faktiskt, men bara till 6.30. Sedan dess har jag nämligen legat klarvaken i ca 2 timmar och i princip stirrat i taket. Vet inte om det är resfeber, att jag är nervös för att försova mig och därmed missa planet eller vad det är. Slutsatsen blev iaf 4 timmar sömn inatt, men men får försöka sova på planet. För tillfäller är jag inte ens trött haha. 
 
Jag ska strax gå upp och klä på mig, packa om lite snabbt i min resväska (ska lägga ner en tjocktröja bl.a. I handbagaget) och väntar i princip bara att stänga igen resväskorna och äta frukost innan det är dags att åka till flygplatsen.
 
Igår hade vi som sagt hejdå-middag för mig och det var jättetrevligt, 17 pers blev vi totalt så det var ett stort gäng som var ute och käkade. Hade en jättetrevlig kväll där och sedan gick vi till en rooftopbar som jag inte hade varit på innan men som var väldigt mysig. Där började hejdåen ramla in då folk kom och gick lite. Jag stannade till 1-tiden och var väl hemma igen vid 1.30 tror jag. Då hade jag sagt hejdå till alla utom Antonia och Sophie, Sophie sa jag hejdå till igår kväll då hon troligtvis inte kommer att vara vaken nu när jag åker (väldigt konstig känsla btw - vi har ju bott med varandra i 20 veckor liksom) och Antonia möter jag upp om någon timme. 
 
Så det var sista inlägget ifrån Spanien, nästa gång jag skriver blir det ifrån Sverige. Puss å kram så hörs vi! 
Utsikten från rooftopbaren igår, väldigt snyggt med katedralen i bakgrunden. 
Kommentar:
2016-05-28 @ 16:07:43
#1: Emilia

Så fin bild! 😻 Välkommen hem!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: