Amanda Werner

2016-05-15
22:21:03

Biopark Fuengirola

Idag så gick vi då som sagt på zoo vilket Antonia hade fått inträde till av oss i födelsedagspresent. Zoo:t var inte jättestort men det var väldigt fint och miljön var väldigt härlig! Jag gillade det mycket och det var kul att hitta på något som man inte gör så ofta. Kommer inte ens ihåg när jag var på zoo senast. Förmodligen Kolmården eller något för massa år sedan. 
 
Det var jag, Antonia och Astrid (en belgisk tjej) som åkte dit, de andra föredrog stranden haha. Jag ska ligga där resten av veckan istället tänkte jag. Man måste ju bättre på färgen så man inte är blekast i stan när man kommer hem. Efter 1 vecka regn så har jag nämligen tappat lite färg. Åter till vår dag i Funkan, vi hängde på zoo:t i ca 2 timmar innan vi vandrade runt lite i stan, åt lite glass och sedan tog tåget tillbaka till Malaga igen. Mycket bra dag! 
 
Väl hemma så tog jag en powerwalk längs strandpromenaden innan jag åt middag och sedan skypade jag med mamma. Efter det så fixade jag lunchlåda till imorgon, ska gå direkt till stranden efter skolan då jag slutar 14.30 imorgon. Och nu sitter jag här och bloggar lite, ska strax lägga ifrån mig datorn och göra mig iordning för natten. Det gäller att ta chansen att gå och lägga sig tidigt när man kan. Men först lite bilder från idag! 
 
Några flamingos och en söt anka. 
 Såhär intresserade är man av att kolla in miniflodhästar! 
 Och så en liten bild framför gorillornas del. De ville dock inte vara med på bild utan gömde sig i skuggan bakom stenarna haha. 
Och så en liten avslutande bild på gänget som var iväg idag på stranden i Fuengirola. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: