Amanda Werner

2016-03-08
23:30:07

Where is the emojis when you need them?

Idag efter skolan satt vi kvar ett gäng på terassen och njöt av solen. Vi snackade och skrattade, drack lite vin (det är verkligen inte min grej alltså) och åt en såndär subway-kaka ni vet. Väldigt god! Stannade i skolan till 15 innan jag vandrade ner mot busshållplatsen för att ta bussen in till stan. Gick till Primor för att köpa två små flaskor att ha duschcreme och bodylotion i samt en liten flaska torrschampo. Det börjar ju närma sig Madrid och eftersom vi ska flyga dit (endast handbagage) så är det små flaskor av allt som gäller. Tog sedan en skön promenad på ca 20 minuter hem.

Hängde hemma lite, sov siesta och åt lite middag innan jag packade väskan och styrde stegen mot Antonia och Mirandas lägenhet. Har man inget strykjärn så får man helt enkelt se till att låna andras. Och det var alltså innan det som jag upptäckte att det inte fanns en strykjärnsemoji. Hur är det möjligt? De har så många olika konstiga grejer men inte ett strykjärn... hmmm #dagensilandsproblem. Hängde i alla fall hos dem en stund och drack lite te innan det var dags att gå hem igen. En lugn men väldigt härlig dag. Ingen träning men har gått en hel del - vardagsmotion for the win!

Ps. Som ni kanske förstår av bilden är strejken fortfarande inte över så såhär ser det ut i princip överallt just nu. Då ska det även tilläggas att det här inte är inne i stan, i stan är det alltså ännu värre. It stinks!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: