Amanda Werner

2016-03-10
22:30:00

Packat och klart

Sådär ja, då var allt packat och klart inför Madrid imorgon. Provet som vi vanligtvis gör på fredagar är redan avbockat och det enda jag egentligen behöver göra innan vi åker imorgon bitti är att sova en god natts sömn och packa ned tandborsten. Väldigt skönt! Det ska bli härligt med lite ledighet och att få upptäcka en annan stad. Madrid är så stort så bara känslan av att vara där och insupa miljön tror jag kommer vara en jättehäftigt upplevelse. Självklart ska vi även försöka hinna se så mycket sevärdheter och annat som vi bara kan och eventuellt ta oss en liten titt på vad nattlivet har att erbjuda på lördagskvällen. 
 
Det är boarding klockan 10 imorgon bitti så planen är att mötas upp vid 7.30 för att ta bussen in mot stan och sedan tåget mot flygplatsen. Vi vill gärna vara ute i god tid imorgon för värsta mardrömmen skulle ju vara om vi råkar missa planet men med 2,5 h till godo till boarding så borde det nog vara helt lugnt. Vi räknar med att vara framme på flygplatsen vid 9 och har då en hel timme till att gå igenom säkerhetskontrollen samt kolla in vad flygplatsen har att erbjuda. Vi flyger endast med handbagage och det känns som det kommer vara väldigt smidigt, inga väskor att vänta på eller som man behöver checka in. 
 
Nu är min plan att gå och lägga mig så jag är utvilad och på bra humör när jag vaknar imorgon så att jag är redo för en fullt ös medvetlös- helg i Madrid. Ha det bra så hörs vi när jag kommer hem igen, eller kanske från en liten snabb mobiluppdatering från hostelet, vi får se vad som hinns med helt enkelt! 
 
Det här ser ju inte helt fel ut alltså, Madrid by night. 
Kommentar:
2016-03-10 @ 23:58:11
#1: Emilia

Ha så kul! 😍

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: