Amanda Werner

2016-01-24
18:53:00

Domingo

Igår kväll gick vi som jag nämde i förra inlägget ut. Det var första gången jag var på en klubb här nere (innan har jag bara varit på restauranger/barer) och vi hade mycket roligt. Enligt min åsikt var musiken tyvärr lite tråkig i början, tror det mest berodde på att jag inte kände igen låtarna och därmed inte kunde texterna men efterhand blev det bättre och bättre. Vi var först ett gäng hos oss och drack lite fördrinkar och hade det jättetrevligt och sedan tog vi taxi in till stan eftersom vi missade bussen med typ 1 minut. Tur att det inte är så dyrt här nere haha. Kvällen och vår dans fick sedan ett lite abrupt slut då det var någon som på dansgolvet hade sprutat något ämne/medel ur en deoderant-flaska vilket gjorde luften där inne väldigt dålig och alla kände att de behövde börja hosta. Det innebar att hela lokalen tömdes ganska fort och när de släppte in folk igen typ 10 minuter senare kände vi att det var ganska lagom att dra oss hem. Några köpte pizza på vägen och sen gick vi till en busshållplats för att ta bussen, som visade sig inte gå = vi fick ta taxi hem också.. Att ta en taxi från centrum och hit kostar ca 6-8 euro och är man då flera som delar så blir det inte så mycket pengar alls. 
 
Idag har vi inte gjort så mycket alls. Jag vaknade vid 12.30 och låg kvar i sängen och chillade ett tag innan jag gick upp, åt frukost och satte igång tvätten. Efter en stund bestämde vi oss för att gå till stranden så vid 14.30 gick vi till stranden där vi mötte upp Zarah för en stunds häng. Gick fram och tillbaka och det tog ca 15 varje väg, ganska perfekt sträcka att gå. 
 
Ikväll har vi inga planer utan jag ska bara vara hemma, kanske kolla lite på tv och äta pizza.
 
Bjuder på en halvkass mobilbild där ni får se kappan jag köpte i fredags. Mycket nöjd! 
 
Hasta luego!
Kommentar:
2016-01-25 @ 10:16:34
#1: Emilia

Vad läskigt med klubb-incidenten men tur att ni hade roligt iaf. Snygg kappa! 🙌🏻

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: