Amanda Werner

2016-04-13
20:13:55

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min 20:e födelsedag

 
Hej hej! 
Idag är det som sagt min födelsedag vilket firades med sång och tårta som mina härliga vänner hade fixat.  Blev sjungd för två gånger dessutom då vi det blev lite tårta över som vi gav till lärarna och då började de helt enkelt sjunga (fast på spanska - mina kompisar körde på engelska då vi inte kan den spanska texten haha). Tårtan var hur god som helst och blev jätteglad för uppvaktningen. 
 
Nu ska vi alldeles strax ta bussen in till hamnen där vi ska gå ett helt gäng (11 pers) till den indisk mexikanska restaurangen för att äta middag och fira mig och Sophie. Sophie fyller år imorgon så vi passade på att fira tillsammans idag och när klockan slår 12 (vi ska ut och dricka drinkar efter) så är det ju nämligen hennes födelsedag. Det ska bli jättekul! 
 
Planen är även att på fredag gå ut allesammans för att fira. Då slår vi även ihop det med Linns födelsedagsfirande (som fyller år på söndag) och planen då är att laga mat och ha fördrinkar här innan vi ska åka in till stan för att förhoppningsvis komma in på Anden (21-årsgräns dock) annars blir det Sala Gold. 
 
Nu måste jag dra iväg på middag. Vi hörs! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: