Amanda Werner

2016-04-27
17:55:52

Boten Ana och E-type

Idag efter skolans körde vi veckans trejde träningspass, nämligen spinning! Det har blivit en tradition nu att vi direkt efter skolan går och kör spinning på onsdagar. Väldigt härligt! Idag hade instruktören bytt upplägg lite grann och även musiken. Vi fick en smärre chock där efter ca halva passet när de började spela Boten Ana (på svenska!!) haha. Det var ett bra pass och musiken var också bra vilket alltid är skönt, det är lättare att ta ut sig då. Jag gillade även det andra passet dock men det är bra att byta ibland. Som ni kanske insåg efter min rubrik så drog han även igång med E-type ytterligare lite senare under passet (undra om han listat ut att vi är svenskar haha).. Jaja det var gött att köra i alla fall även om jag har ganska rejäl träningsvärk sedan mitt och Linns benpass igår. Måndag och tisdag har det vart så fint väder så vi har först gått till gymmet och kört och sedan bytt om till bikini och gått till stranden precis nedanför gymmet. Helt perfekt! Då har man både ork för att träna samt får ligga på stranden idag. Fick höra på gymmet idag (av en instruktör) att vi var bruna haha, då är man inte alltför blek längre med andra ord #goal. 
 
I övrigt har jag inte gjort så mycket. Igår var vi ett gäng som möttes upp på restaurangen El Balnerario för att ta en drink och kolla på solnedgången och det slutade med att vi stannade i flera timmar och åt middag där. Väldigt mysigt och det var hur fint som helst i solnedgången. 
 
Gårdagens utsikt var helt okej alltså. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: